Zažij užásné změny s návratem k optimální výživě pro lidské tělo

ŽIJ ZDRAVĚ, VYDĚLEJ PENÍZE

Osvojení rostlinné stravy nabízí blahodárné účinky:

AUTOMATICKÉ HUBNUTÍ U NAPROSTÉ VĚTŠINY LIDÍ

ZLEPŠENÍ PLETI, ZPOMALENÍ STÁRNUTÍ

PREVENCE CIVILIZAČNÍCH NEMOCÍ

LÉČBA NĚKTERÝCH NEMOCÍ PŮSOBENÝCH NEVHODNOU VÝŽIVOU

MNOHONÁSOBNÉ SNÍŽENÍ EKOLOGICKÉ/ EMISNÍ STOPY

UŽÍVÁNÍ SI SKVĚLÝCH JÍDEL BEZE STRACHŮ

Členství v klubu zahrnuje

6+ týdenní online kurz

Nástroj na zaznamenávání váhy

Diskuzní fórum a vznikající FB komunita

Inspirativní jídelníček na 2+ týdny

Připravuje se

Pobyty a naučná setkání za výhodnou cenu pro členy klubu

Možnosti přivýdělku pro členy klubu

Online kurz Cesta k Rostlinné Stravě:

Zatím 6 týdenní online kurz (postupným tvořením obsahu až po 10 týdnů) který posune tvé myšlení k rostlinné stravě. Výrazně ti usnadní rostlinný způsob výživy, zvýší šanci, že to pro tebe bude trvalá změna životního stylu a pomůže ti dosáhnout výsledků, které jsou s rostlinnou stravou spojeny. 

O potravinách:

  • Výhody ovoce
  • Výhody celozrnných potravin
  • Výhody zeleniny
  • Výhody luštěnin
  • Výhody hub a semínek
  • Možná rizika rostlinné stravy
  • Nevýhody živočišných potravin
  • Nevýhody průmyslově zpracovaných potravin
  • Nevýhody olejů
  • Běžná rizika běžné stravy

O zdraví a každodenním životě:

  • Vliv jídla na lidské zdraví
  • Rostlinná strava jako nástroj pro optimální postavu
  • Možnost vyhnout se nejčastějším nemocem současnosti
  • Principy nejčastějších nemocí v souvislosti s výživou
  • Mentalita a život v oblastech, kde se lidé dožívají nejvyšších věků na Zemi
  • Vliv rostlinné stravy na zvýšení výkonu ve sportu
  • Základní lidská anatomie
  • Ideální potrava pro lidské tělo
  • Nejčastější výživové „mýty“.

A spoustu dalšího…

Nech se motivovat k uskutečnění zdravých rozhodnutí v tvém životě. 

Tvůrce projektu:

Josef Laštovička

V roce 2014 jsem absolvoval stáž v americkém programu CHIPHEALTH, který pomocí výživy a dalších úprav v životním stylu dokázal pomáhat lidem s civilizačními nemocemi, jako je vysoký krevní tlak, obezita, vysoká hladina cholesterolu, kožní problémy a spousta dalších. Tématu se od té doby intenzivně věnuji.

Mám akreditaci na výživového poradce, denně trávím spoustu času získáváním těch nejlepších informací, které vám mohou pomoci dosáhnout těch nejlepších výsledků.

Tvé oblíbené chutě na skutečnou potravu pro lidské tělo

Rostlinná strava zahrnuje: Ovoce, zeleninu, luštěniny, celozrnné potraviny, houby, semínka, ořechy. Do co nejvyšší míry limituje živočišné produkty a průmyslově zpracované potraviny. Připravují se lahodná jídla, která mohou vypadat nějak takto:

Tempeh
40-Plant-based-recipes-5-ingredients-or-less-round-up-feat
ten-whole-food-plant-based-tomato-recipes
avantgardevegan_29403728_1857602177872007_6671658152993226752_n
31124416_10210150091341996_4806819027068387328_n
banana-ice-cream1-e1457255434764

Časté otázky a odpovědi

Vzdělávací obsah CRS Klubu je postaven na vědeckých základech. Zdrojem jsou i lékaři (přednášky, knihy), kteří dokáží s vysokou úspěšností řešit mnohé civilizační nemoci dnešní doby pomocí životního stylu.

Inspirace pochází i z praktik amerického programu Chiphealth.com (program na vědecko-lékařské úrovni).

CRS Klub neléčí nemoci. Není zdravotnické zařízení a nemá lékařsky odborně kvalifikovaný personál. Smyslem CRS Klubu je pomoci lidem s přechodem na rostlinnou stravu. Zkušenosti ukazují, že mnohé nemoci (včetně některých, které se označují jako nevyléčitelné) lze vyléčit jen pomocí rostlinné stravy, nikoliv však se 100 procentní úspěšností. 

V případě již probíhající nemoci je vhodné být v kontaktu se svým lékařem, už jen proto, že je dost pravděpodobné, že bude zapotřebí vynechat/snížit množství léků.

Ano i ne.

Ten kdo vyhledává změnu, tak ji dostane. Pokud je to například člověk s nadváhou, se kterou jsou spojeny nejrůznější životní komplikace, pak pro něj bude probíhající změna tak příjemná, že pro něj bude snadnější být na rostlinné stravě, než vracet se ke starému způsobu výživy.

Lidem, kteří zatím nemají důvod ke změně, CRS Klub může pomoci tak, že v rámci online kurzu předává velké množství informací, po kterých člověka často opouští chuť jíst své současné jídlo. Online kurz zároveň vysvětluje i benefity zdravé stravy, které jakmile člověk začne chápat, automaticky roste jeho náklonnost ke zdravější stravě. 

CRS Klub učí přístup populací lidí, kteří se dožívají nejvyšších věků na této planetě. I tito lidé občas jedí maso, vejce, atd. (párkrát za měsíc). Podíl rostlinné stravy se u těchto lidí pohybuje mezi 95-100%. 

Cílem CRS Klubu je motivovat k úvodnímu maximálnímu závazku po dobu nejlépe 3 a více týdnů, aby člověk pocítil, jaké to je být na rostlinné stravě. Předělat celoživotní výživové zvyky – tak aby s tím byl člověk ztotožněn i po psychické stránce – však trvá klidně i několik let. Členové CRS Klubu nejsou „nuceni“ k rostlinné stravě. Jsou motivováni k takovému množství rostlinné stravy, kolik je jim příjemné. Postupně se navyšují znalosti o rostlinné stravě a s tím přirozeně i chuť jíst tímto způsobem. Takto narůstá šance, že členové CRS Klubu z dlouhodobého hlediska úspěšně dosáhnou cíle – toho, že jsou spokojeni s tím, že se vyživují rostlinnou stravou (minimálně z 95 procent) a nepostrádají stará jídla.

Pokud by do klubu chtěl vstoupit vážně chronicky nemocný člověk, použil bych přístup Caldwella Esselstyna – jednoho z amerických lékařů, který pracoval s pacienty poslanými domů zemřít v následujících měsících kvůli nemocem oběhové soustavy. Esselstyn jim řekl, že s nimi nechce pracovat, pokud do toho nepůjdou na 100% a to na pořád. Ti co to udělali, tak většinou žili ještě 15+ let déle – dobrý na to, že měli zemřít v následujících měsících. 

Pokud vám bude stačit kuchařka k tomu, abyste trvale změnili váš způsob výživy, tak vám upřímně gratuluji. 

Výhoda CRS Klubu je, že mimo recepty předává i vzdělání – jakousi filosofii rostlinné stravy. Člověk tedy nejenom že se učí jíst novým výživovým způsobem, ale učí se i chápat PROČ to dělá a jaké jsou nevýhody jeho starého způsobu výživy. Roste tedy vnitřní motivace a buduje se nový životní styl.

Při jakékoliv změně stravovacích návyků mají lidé tendenci vracet se ke svým starým zvykům. Stejné je to i u rostlinné stravy, proto pokud chcete zvýšit svoji šanci na úspěch a na dosažení benefitů, které jsou s rostlinnou stravou spojeny, doporučuji nevynechávat složku vzdělávání se.

Bez CRS Klubu se navíc ochudíte o podpůrnou komunitu a akce, které se budou pořádat od 100+ členů CRS Klubu.

CRS Klub není veganská organizace (a přitom je). Rozdíl je v přístupu k tématu. Vegany se lidé stávají nejčastěji z etických/ekologických důvodů. Vegané zároveň řeší jenom co nejíst – neřeší co jíst. Vegani jí často velice nezdravě (a je jim to jedno, protože jim stačí chránit zvířata). 

CRS Klub vede k rostlinné stravě. Členové klubu by se mohli prohlásit za vegany – jsou vedeni k vynechání živočišných potravin. Zároveň ale jsou vedeni i ke zdravým volbám potravin – řeší se tedy i to, co jíst. 

Postoj CRS Klubu respektuje pozvolný přechod na rostlinnou stavu s výhledem na dlouhodobou udržitelnost. Veganství se v tomto ohledu často jeví více agresivně a netolerantně. 

Pod pojmem veganství si lidé často představí to, co je nejvíce vidět: Protesty, zavírání se do klecí na náměstí, atd. Tato forma upozorňování na nevhodnost pojídání zvířat sice mnoho lidí osloví, ale mnoho i odradí. Z pohledu CRS Klubu je tedy termín veganství zavádějící.